Tahukah anda 70% MASALAH KULIT wanita usia 30an keatas berpunca dari toksin yg berlebihan dalam badan?

Amalkan Hejja Bonchet, Detox toksin badan lebih ringan, kulit pula makin Anjal, Licin, Cerah Berseri

MUDAH, SELAMAT & BERKESAN

Syarat wajib kena guna satu sachet sehari supaya dapat detox dengan baik barulah nutrisi dapat di serap ke kulit dengan baik untuk mengurangkan masalah kulit dari dalam.

Ada Masalah Macam Ni Kan?

TAHUKAH ANDA

Masalah Toksin Boleh Jadi Punca Masalah2 Lain Tau

Anda yang ada masalah mcm tu mesti faham perasaan ni

# Tertekan

Setiap kali nak keluar kene cover dgn macam2 krim dekat kulit tu

# Penat

Ini paling berat dah cuba mcm2 produk tapi tak berhasil.

# Kecewa

Macam-macam dah cuba. Masalah kulit tak selesai, malah ada yg buat kulit lagi teruk.

# Sedih

Pastilah sedih bila kita nampak lebih tua dari usia, kulit tak cantik, bentuk badann pun out.

JANGAN RISAU! Kami ada penyelesaiannya.

Tak perlu pakai krim siang malam yang bukan2 lagi hanya minum satu sachet je sehari dapat merawat dari dalam!

MEMPERKENALKAN

BONCHET DETOX

Detox Toksin Barulah Nutrisi Menyerap Dgn Baik

BERTINDAK 3 DALAM 1

1 - DETOX TOKSIN

Toksin berlebihan dalam badan akan di detox dengan baik. Barulah nutrisi dapat di serap dengan baik.

2 - BERI RASA KENYANG

Rasa kenyang yang lebih lama, jadi sesuailah untuk anda yang nak kurangkan berat.

3 - RAWAT KULIT DARI DALAM

Bila toksin dah detox, barulah nutrisi akan di serap dgn baik untuk membantu merawat masalah kulit dari dalam.

Yang Penting SELAMAT! Melepasi Ujian Klinikal & Tiada Bahan Merbahaya

Mereka Dan BERIBU Lagi Telah Merasa Keberkesanan HEJJA BONCHET DETOX

TAWARAN HEBAT UNTUK ANDA

ORDER SEKARANG, BARANG SAMPAI BARU BAYAR PADA POSMEN.. OK?

 

Takpe jangan risau. Order je sekarang dalam website ni, dan bayar pada posmen bila barang sampai nanti.

  • Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada lokasi
  • Sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posman NinjaVan masa barang sampai
  • Posmen akan call sebelum membuat penghantaran
  • COD hanya available untuk semenanjung sahaja

Berapa Harga BONCHET DETOX?

Pakej 15 Hari

RM 89

RM 85

Pakej 30 Hari

RM 178

RM 130

Pakej 60 Hari

RM 356

RM 210

Play Video

SOALAN LAZIM

Sila luangkan sedikit masa untuk membaca maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk memahami BONCHET DETOX dengan lebih baik.

Bonchet Detox adalah produk Minuman Detox berbentuk serbuk. Telah diuji keberkesanannya untuk menyelesaikan beberapa masalah yang bermula dari USUS

  • Minum 1 sachet Bonchet setiap malam sebelum tidur atau pagi sebelum sarapan.
  • Bancuh 1 sachet Bonchet dalam air sejuk 200ml
  • Disyorkan minum 3-5 hari
  • Elakkan KAFEIN
  • Minum air kosong secukupnya

Terdapatwaktu sesuai untuk pengambilan Bonchet.

Waktu yang Disyorkan :
Waktu malam – Sebelum tidur malam (untuk pembuangan pada waktu pagi)

Juga boleh di ambil pada waktu pagi sebelum sarapan (untuk pembuangan pada waktu petang atau malam dan memberikan rasa kenyang pada siang hari)

Ibu yang menyusu atau ibu baru bersalin khususnya digalakkan untuk mengambil Bonchet untuk mengelakkan sembelit selepas melahirkan.

Rasa segar buah buahan campuran beri. Kurang manis dan tidak muak.

Ya, produk ini sangat selamat untuk digunakan kerana ia berasaskan buah buahan semulajadi.  
Mendapat kelulusan dan diiktiraf HALAL oleh JAKIM

Copyright © 2020 HejjaHQ. Alright Reserve.

Mappo Resources (M) Sdn Bhd (1003489-H)

Tel +6011-1310747

“Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site bonchetdetox.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners”